Sağlık ve Bilişimde Objektif Haber

  English

Karabük’te Hastalar, Hastaneye Gitmeden Şehir Merkezindeki Kiosktan Randevu Alabiliyor.

Karabük şehir merkezine kurulan Çözüm Kiosk Sistemi sayesinde hastalar hastaneye gitmeden de (klasik) hasta kayıt işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar.

 

İnternet üzerinden güvenli ve şifreli veri iletişimi sağlayan bir teknoloji olan VPN (Virtual Private Network) bağlantısıyla hastalar, hasta kayıt işlemlerini şehir merkezine yerleştirilen kiosk aracılığıyle yapabiliyor.

 

VPN bağlantısı, Firewall cihazı üzerinden iki modemi birbirine bağlıyor. Hastanede bulunan servera bağlı olan modem ile Kiosk cihazına bağlı olan modem arasında bağlantı kurarak, şehir merkezinden hastaların  Çözüm HBYS’ye ulaşmasını sağlıyor.

 

Çok yakında Karabük'ün Safranbolu ilçesine de bir kiosk cihazı konumlandırılacak. Safranbolu'daki hastalar randevularını şehir merkezlerindeki kiosk cihazından alarak,  Karabük Şirinevler Devlet Hastanesi'nden (Sağlık Bakanlığı hastaneleri arasında Kalite Yönetim Sistemini en iyi olarak uygulayana hastaneler arasında yer alan) randevu aldıkları gün, saat ve hekimden sağlık hizmeti alabilecekler.

Çözüm Kiosk Sistemi, sağlık kuruluşlarına müracaat etmek isteyen hastaların, hasta kayıt ve kabul işlemlerinin  hızla  yapılmasını ve sıra beklemeden hizmet almalarını gerçekleştiriyor.

 

Çözüm Kiosk Sistemi sayesinde hastalar, bankolardaki görevlilerin yardımlarına ihtiyaç duymaksızın, istedikleri poliklinikten ve hekimden sıra numarası almasını (birden fazla hekimin hizmet verdiği polikliniklerde hastalar istedikleri hekimi  seçebiliyorlar.) ve muayene kaydı yapılmadan önce provizyon işlemlerinin yapılmasını sağlıyor.

 

Çözüm Kiosk Sistemi, ayrıcalıklı davranışların ve kişisel inisiyatiflerin önüne geçiyor. Primleri ödememiş olan kişilerin, hasta kayıt işlemlerini yapmasını, kişisel inisiyatifler sonucu olabilecek haksız sıra düzenlemelerini ve her türlü hak ihlallerini ortadan kaldırıyor.

        

Çözüm Kiosk Sistemi, Çözüm Hasta Takip, Çözüm İnternetten Randevu, Çözüm Telefonla Randevu, Çözüm SMS ile Randevu modülleri ile tam entegrasyon sağlıyor.

 

Çözüm Kıosk Sistemi hakkında ayrıntılı bilgi almak için linklere tıklayınız.

http://212.174.57.218/cgi-bin/cozum.exe?SYF=KIOSKRAN

http://212.174.57.218/cozumbil/htmlfiles/pdf/kiosk.pdf

(09.03.2007)