
Hastane girişine, bekleme alanlarına, kafeteryasına
yerleştirilen monitörler aracılığıyla, günlük poli-klinik bilgileri (30 sn' de
bir gerçekleşen bilgi akışı ile hangi hekimin hangi hastayı muayene ettiği,
sırada hangi hastanın olduğu, istatistiki bilgiler, tüm poliklinik ve diğer
uyarıcı bilgiler) ekrandan hastalara bildiriliyor. Hastaların ve muayene yapan
hekimin adlarının randevu listelerinde görülmesi, hastaların ayakta
beklemek yerine düzenlenen yerleşimlere oturarak sıralarını izlemeleri bü-yük
kolaylık sağlıyor.

Çözüm
Hasta Yönlendirme Sistemi sayesinde banko görevlisi, sıradaki hastanın dosya
numarasını, kimlik bilgilerini hasta bankoya gelmeden önce bildiğinden, çağırmak
için farklı yöntemler kullanmak zorunda kalmıyor ve hasta işlemlerinin daha
hızlı, düzenli yapılmasını sağlıyor.
Hastalar, Çözüm Hasta Yönlendirme Sistemi'nden sıra numarası yazılmış barkod
etiketini alıyor ve bu aşamada hastanın reçete bilgileri Monitör
sistemi’ne aktarılıyor. Hasta, Monitör Sisteminde Sıra Numarasının ve
adının yayınlanmasını beklerken eczanede ilaçları hazırlanıyor. Adı ve Sıra
Numarası yayınlanan hasta, ilgili bankoya yanaşarak yaklaşık 30 sn içinde
ilaçlarını alıyor.